Linkam : Platinum Pro Service

Categories
Appliction
รหัสสินค้า
Platinum Pro Service
รายละเอียดสินค้าโดยย่อ
Linkam : Platinum Pro Service
 
 
Share:

DESCRIPTION

Linkam : Platinum Pro Service

คืออะไร

บริการ Linkam Platinum Pro เป็นบริการซ่อมแซมลำดับความสำคัญแบบรวมทุกอย่างที่ออกแบบมาเพื่อให้ความอุ่นใจแก่คุณ ในความรู้ที่ว่าการซ่อมและค่าขนส่งที่เกี่ยวข้องได้รับการคุ้มครอง หากระบบ Linkam ของคุณเสียหาย คุณจะได้รับการสนับสนุนด้านเทคนิคเป็นลำดับแรก และระบบของคุณจะได้รับการซ่อมแซม (หรือเปลี่ยนใหม่) และส่งคืนให้คุณโดยไม่ชักช้าที่เกี่ยวข้องกับแผนกจัดซื้อของคุณ

ประโยชน์ที่สำคัญ

  • สามารถเพิ่ม Platinum Pro Service ลงในการรับประกันมาตรฐานเพื่อให้ครอบคลุมบนระบบได้นานขึ้นอีกปี
  • Platinum Pro ให้มากกว่าการรับประกันเพิ่มเติม – ยังครอบคลุมความเสียหายจากอุบัติเหตุทั้งหมด
  • เมื่อซื้อพร้อมระบบใหม่ การรับประกันมาตรฐานของคุณจะได้รับการอัพเกรดโดยอัตโนมัติเพื่อให้ครอบคลุมความเสียหายจากอุบัติเหตุ
  • หากจำเป็นต้องซ่อมแซม จะมีการมอบหมายลำดับความสำคัญและส่งต่อไปยังทีมซ่อมเพื่อดำเนินการทันที
  • หากจำเป็นต้องซ่อมแซม ค่าขนส่งทั้งหมดจะถูกครอบคลุมโดยLinkam

ราคา

  • ขึ้นอยู่กับประเภทสเตจของคุณ และตำแหน่งภูมิภาคที่คุณอยู่ในโลก
  • เรามั่นใจว่าเวลาที่คุณจะประหยัดเวลาในการบริหารงานและเวลาที่สั้นลงจะเป็นมากกว่าเหตุผลของการบริการ
  • สามารถซื้อบริการนี้เพื่อใช้กับสเตจใหม่ใดก็ได้ (ยกเว้นช่วง TS, CCR1000, HS1500, CMS196 และผลิตภัณฑ์แบบกำหนดเองใดๆ)

WHAT IS IT?
The Linkam Platinum Pro Service is an all-inclusive priority repair service designed to give you peace of mind in the knowledge that any repair and related shipping costs are covered. If your Linkam system is damaged you will receive priority technical support and your system will be repaired, (or replaced), and returned to you without the delays associated with having to involve your purchasing department.

KEY BENEFITS

  • The Platinum Pro Service can be added on to the standard warranty to provide cover on the system for additional years
  • Platinum Pro provides more than just an additional warranty – it also covers all accidental damage
  • When purchased with a new system, your standard warranty is automatically upgraded to cover accidental damage
  • If a repair is required it will be assigned priority and escalated to the repairs’ team for immediate action
  • If a repair is required all shipping costs will be covered by Linkam

HOW MUCH DOES IT COST?

  • It depends on your stage type and where you are in the world.
  • We are confident that the time you will save in administration and the shorter turn around time will more than justify the service.
  • This service can be purchased to go with any new stage (except the TS range, CCR1000, HS1500, CMS196 and any custom products).